Työssäoppiminen

keskiviikko 5. joulukuuta 2012

5.12.2012 1 päivä


Harjottelin lähinnä rahtikirjan täyttämistä ja autoin jonkun verran jakotehtävissä.
Lähettänyt Unknown klo 8.15 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Blogiarkisto

  • ►  2013 (21)
    • ►  helmikuuta (17)
    • ►  tammikuuta (4)
  • ▼  2012 (1)
    • ▼  joulukuuta (1)
      • 5.12.2012 1 päivä

Tietoja minusta

Tarkastele profiilia
Teema: Picture Window. Sisällön tarjoaa Blogger.